سرنوشت لایحه فرونشست زمین در مجلس به کجا رسید؟ دستور اقدامات مقابله‌ای و پیشگیرانه فوری در برابر «حشره سنک» در مشهد حریق کنتور برق در خیابان بابانظر (۳ شهریور ۱۴۰۳) مرگ تلخ مادر باردار و دختر خردسال مشهدی در دریای خزر (۳ شهریور ۱۴۰۳) پیام وزیر جدید آموزش و پرورش درباره دغدغه‌های معیشتی فرهنگیان تمهیدات ترافیکی پلیس راهور برای روز اربعین در مشهد (۳ شهریور ۱۴۰۳) ستاد مرکزی اربعین: زائران روز اربعین به کشور برنگردند قرار گرفتن در معرض نور مصنوعی در شب به سلامتی شما آسیب می‌رساند هواشناسی: دمای ۴۸ درجه‌ای در شهر‌های زیارتی عراق به ثبت رسید ویدئو | لحظه دیده شدن پلنگ ایرانی در پناهگاه حیات وحش حیدری نیشابور (۳ شهریور ۱۴۰۳) دومین مورد آبله میمونی جهش‌یافته در خارج از آفریقا تایید شد سردار رادان: ۲.۵ میلیون زائر تاکنون از عراق بازگشته‌اند (سوم شهریور ۱۴۰۳) سازمان اورژانس کشور: روند کاهشی موارد غرق‌‍شدگی در استان‌های خراسان تغییر در نرخ اضافه‌کار پرستاران و استخدام نیرو‌های جدید (سوم شهریور ۱۴۰۳) راه‌های موثر برای مبارزه با حشره «سِنَک» ستاد اربعین هلال احمر:۲۵۳ زائر مصدوم و جان‌باخته به داخل کشور انتقال یافتند تصادف شدید موتورسیکلت و خودرو در بلوار شریعتی مشهد + جزئیات (۳ شهریور ۱۴۰۳) تحویل وزارت میراث فرهنگی به صالحی امیری با حضور عزت الله ضرغامی دستگیری ۵ متهم درگیری مسلحانه در مشهد + فیلم دبیر انجمن علمی داروسازان ایران: به دلیل اعمال تحریم‌ها، با کمبود دارو‌ مواجه هستیم پلیس هرمزگان از کشف هروئین در چند بسته‌ شیرخشک‌‌‌ خبر داد ویدئو | لحظه انفجار خودروی سواری پس از تصادف با تریلی در محور ایلام-مهران (۲ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

توفان گرد و خاک به جاده‌های سرخس بازگشت (۱۷ بهمن ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۱۰۵۱۶
  • ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵
توفان گرد و خاک به جاده‌های سرخس بازگشت (۱۷ بهمن ۱۴۰۲)
رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در جاده سرخس -مشهد تا کیلومتر ۵۰ این جاده موجب کاهش دید رانندگان در این مسیر شده است.

به گزارش شهرآرانیوز یوسف بنی اسدی افزود: هم اینک بارش برف در جاده سرولایت به فیروزه موجب لغزندگی سطح این جاده شده است.

وی گفت: وزش باد شدید و کولاک جاده قوچان- سبزوار در محدوده سه راه چکنه تا سبزوار و جاده قوچان -درگز در محدوده «رهورد» موجب لغزندگی سطح این مسیر‌ها شده است.

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی ادامه داد: براساس هشدار هواشناسی، هم اکنون استان تحت تاثیر وزش باد و در نواحی مستعد طوفان و گرد و خاک قرار دارد که طی امروز این پدیده شدیدتر شده و ضمن کاهش کیفیت هوا، کاهش میدان دید در جاده‌ها را نیز باعث خواهد شد.

طول راه‌های استان خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۶۱۵ کیلومتر است که از این میزان ۵۴۵ کیلومتر مربوط به گردنه‌های شهری و ۵۷۴ کیلومتر مربوط به گردنه‌های روستایی است و ۵۸۶ کیلومتر نیز به مناطق کولاک‌گیر و مه‌گیر مربوط می‌شود.

علی سلاجقه، معاون رییس جمهور و رییس ستاد ملی سیاست‌گذاری و هماهنگی مدیریت پدیده گرد و غبار کشور امروز در نشست ستاد ملی سیاست‌گذاری و هماهنگی مدیریت پدیده گرد و غبار در شهرستان سرخس به سر می‌برد.

دستکم ۱۲ مرتبه مسیر ریلی و جاده‌ای مشهد- سرخس از ابتدای سال جاری تاکنون بر اثر توفان شن، وقوع گرد و خاک و کاهش دید افقی مسدود شده است.

شهرستان سرخس با ۱۰۰ هزار نفر جمعیت، دارای ۲ شهر سرخس و مزداوند و ۶۸ روستای دارای بیش از ۲۰ خانوار است که ۵۵ درصد جمعیت آن در روستا‌ها سکونت دارند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->