آیا زن باید برای کار در خانه حقوق بگیرد؟ بررسی دلایل تمرکز نداشتن دانش‌آموزان | چرا فرزندم حواس پرت است؟ اختلال بیش فعالی حتی در ۵۰ سالگی افزایش مهاجرت پرستاران مشهدی از فروردین ۱۴۰۳ تاکنون ۸ روغن گیاهی که به درمان شوره سر کمک می‌کند فواید فوق‌العاده و بی نظیر روغن زرده تخم مرغ برای سلامت مو + طرز تهیه آن قطار مشهد-تهران پس از رفع نقص لوکوموتیو به حرکت خود ادامه داد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟ راهی تضمینی برای دفع مورچه از خانه مصرف بیش‌ازحد مواد قندی و شیرین، کارایی انسولین در بدن را ضعیف می‌کند مصرف این ۴ ماده غذایی برای مردان ضروری است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (١٢ اردیبهشت ١۴٠٣) | اواخر هفته، خراسان رضوی و مشهد بارانی می‌شود افزایش حقوق ۱۴۰۳ بازنشستگان تأمین اجتماعی و مستمری‌بگیران، امروز به تصویب رسید + جزئیات (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ابلاغ مصوبه ارائه خدمات پزشکی رایگان به کودکان کمتر از ۷ سال (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جلوگیری از ۱۳۰ سقط جنین به‌همت مرکز «نفس» در شهرستان قوچان تعرفه ویزیت پزشکان بخش خصوصی در سال ۱۴۰۳ اعلام شد بسته ویژه اینترنت رایگان دولت برای معلمان + جزئیات تصادف خودرو حامل سوخت در خراسان جنوبی ۲ کشته برجای گذاشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات راه‌اندازی تاکسی هوایی بین گناباد-مشهد
سرخط خبرها

توفان گرد و خاک به جاده‌های سرخس بازگشت (۱۷ بهمن ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۱۰۵۱۶
  • ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵
توفان گرد و خاک به جاده‌های سرخس بازگشت (۱۷ بهمن ۱۴۰۲)
رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در جاده سرخس -مشهد تا کیلومتر ۵۰ این جاده موجب کاهش دید رانندگان در این مسیر شده است.

به گزارش شهرآرانیوز یوسف بنی اسدی افزود: هم اینک بارش برف در جاده سرولایت به فیروزه موجب لغزندگی سطح این جاده شده است.

وی گفت: وزش باد شدید و کولاک جاده قوچان- سبزوار در محدوده سه راه چکنه تا سبزوار و جاده قوچان -درگز در محدوده «رهورد» موجب لغزندگی سطح این مسیر‌ها شده است.

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی ادامه داد: براساس هشدار هواشناسی، هم اکنون استان تحت تاثیر وزش باد و در نواحی مستعد طوفان و گرد و خاک قرار دارد که طی امروز این پدیده شدیدتر شده و ضمن کاهش کیفیت هوا، کاهش میدان دید در جاده‌ها را نیز باعث خواهد شد.

طول راه‌های استان خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۶۱۵ کیلومتر است که از این میزان ۵۴۵ کیلومتر مربوط به گردنه‌های شهری و ۵۷۴ کیلومتر مربوط به گردنه‌های روستایی است و ۵۸۶ کیلومتر نیز به مناطق کولاک‌گیر و مه‌گیر مربوط می‌شود.

علی سلاجقه، معاون رییس جمهور و رییس ستاد ملی سیاست‌گذاری و هماهنگی مدیریت پدیده گرد و غبار کشور امروز در نشست ستاد ملی سیاست‌گذاری و هماهنگی مدیریت پدیده گرد و غبار در شهرستان سرخس به سر می‌برد.

دستکم ۱۲ مرتبه مسیر ریلی و جاده‌ای مشهد- سرخس از ابتدای سال جاری تاکنون بر اثر توفان شن، وقوع گرد و خاک و کاهش دید افقی مسدود شده است.

شهرستان سرخس با ۱۰۰ هزار نفر جمعیت، دارای ۲ شهر سرخس و مزداوند و ۶۸ روستای دارای بیش از ۲۰ خانوار است که ۵۵ درصد جمعیت آن در روستا‌ها سکونت دارند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->